ID: 12760
Customer Support medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Werken bij dit bedrijf betekent onderdeel uitmaken van een team. Het is een ambitieus en dynamisch bedrijf dat bestaat uit mensen die verder durven te denken én die een actieve bijdrage leveren aan de groei en ontwikkeling van de organisatie. Een groeiende onderneming betekent ook veel kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Maar je moet die kans wel zelf pakken! Het bedrijf is dan ook fan van de zelfstarters, mensen met een eigen mening en de out-of-the-box-denkers.Het belang van de klanten staat hoog in het vaandel en afspraak is ook écht afspraak. Natuurlijk vergeet het bedrijf niet om veel plezier te maken, niet alleen bij het uitvoeren van de werkzaamheden maar ook tijdens de gezellige bedrijfsuitjes en personeelsactiviteiten.
Functieomschrijving
Ben je op zoek naar een baan waarbij geen enkele dag hetzelfde is? Heb jij het vermogen om klanten die bellen met een probleem of vraag z? te helpen dat zij met een glimlach ophangen? Dan is de functie van Customer Support Medewerker echt iets voor jou!Als Customer Support Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten en partners bij supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen. Je bent in staat om zelfstandig vraagstukken van de klant te vertalen in oplossingen en werkt hierbij samen met je collegas aan de optimale klantbeleving. Je werk voer je gestructureerd uit en je bent ook secuur in de registratie van je werkzaamheden. De afdeling waar je komt te werken is dynamisch, af en toe zelfs hectisch. Het is dan ook belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent.
Functie-eisen
Relevante helpdeskervaring Kennis van administratieve software applicaties Kennis van SQL, MS Windows en Office pakketten Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift, (kennis van de Duitse taal is een pre) Dienstverlenende en klantgerichte instellingVerder ben je: Accuraat en kun je zelfstandig werken In staat jezelf snel in te werken in nieuwe software Bij voorkeur woonachtig in regio Den Haag/ RotterdamWat bieden wij? Een dienstverband voor 40 uur Een marktconforme beloning Een goede pensioenregeling 24 vakantiedagen Een mooie eindejaarsbonus bij goed functioneren MBO+/HBO werk- en denkniveauGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Den Haag, telefoonnummer (070) 311 76 00. Referentienummer van deze vacature: 029201745012.
Arbeidsvoorwaarden
2300 per maand
Werken bij dit bedrijf betekent onderdeel uitmaken van een team. Het is een ambitieus en dynamisch bedrijf dat bestaat uit mensen die verder durven te denken én die een actieve bijdrage leveren aan de groei en ontwikkeling van de organisatie. Een groeiende onderneming betekent ook veel kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Maar je moet die kans wel zelf pakken! Het bedrijf is dan ook fan van de zelfstarters, mensen met een eigen mening en de out-of-the-box-denkers.Het belang van de klanten staat hoog in het vaandel en afspraak is ook écht afspraak. Natuurlijk vergeet het bedrijf niet om veel plezier te maken, niet alleen bij het uitvoeren van de werkzaamheden maar ook tijdens de gezellige bedrijfsuitjes en personeelsactiviteiten.
Functieomschrijving
Ben je op zoek naar een baan waarbij geen enkele dag hetzelfde is? Heb jij het vermogen om klanten die bellen met een probleem of vraag z? te helpen dat zij met een glimlach ophangen? Dan is de functie van Customer Support Medewerker echt iets voor jou!Als Customer Support Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klanten en partners bij supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen. Je bent in staat om zelfstandig vraagstukken van de klant te vertalen in oplossingen en werkt hierbij samen met je collegas aan de optimale klantbeleving. Je werk voer je gestructureerd uit en je bent ook secuur in de registratie van je werkzaamheden. De afdeling waar je komt te werken is dynamisch, af en toe zelfs hectisch. Het is dan ook belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent.
Functie-eisen
Relevante helpdeskervaring Kennis van administratieve software applicaties Kennis van SQL, MS Windows en Office pakketten Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift, (kennis van de Duitse taal is een pre) Dienstverlenende en klantgerichte instellingVerder ben je: Accuraat en kun je zelfstandig werken In staat jezelf snel in te werken in nieuwe software Bij voorkeur woonachtig in regio Den Haag/ RotterdamWat bieden wij? Een dienstverband voor 40 uur Een marktconforme beloning Een goede pensioenregeling 24 vakantiedagen Een mooie eindejaarsbonus bij goed functioneren MBO+/HBO werk- en denkniveauGevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Den Haag, telefoonnummer (070) 311 76 00. Referentienummer van deze vacature: 029201745012.
Arbeidsvoorwaarden
2300 per maand