ID: 11255
Advertentie ID: #11255 is verwijderd van uw verlanglijst.
Medewerker Klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkgever is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening over de hele wereld. Het team waarin jij komt te werken is flexibel, gedreven, sociaal en klantgericht. De bedrijfscultuur is informeel en gezamenlijk streef je hetzelfde doel na.Wat kun jij van Adecco verwachten?* Marktconform salaris* Onregelmatigheidstoeslagen* Flexibel rooster, gezamenlijk in te plannen en 6 weken van te voren bekend* Reiskostenregeling (goede bereikbaarheid met eigen en openbaar vervoer)* Opbouw vakantiedagen* 8% vakantietoeslag* Iedere woensdag je salaris gestort* Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds * Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)
Functieomschrijving
Wil jij graag de schakel zijn tussen klanten en diverse opdrachtevers? Vind jij het leuk als geen dag hetzelfde is? Lees dan nu verder en ontdek deze interessante vacature!Als medewerker service center ben jij de telefoniste voor diverse opdrachtgevers van jouw werkgever! Kortom eerste aanspreekpunt voor veel diverse bedrijven, waardoor jouw dag altijd anders zal zijn. De type opdrachtgevers zijn onder andere: verzekeringen, energiebedrijven, zorginstellingen, autodealers en woningbouwverenigingen. Op een werkdag ben je bezig met diverse vraagstukken van klanten, hierdoor ben je steeds bezig met het helder krijgen van de om zo een goed advies uit te kunnen brengen. Je noteert alle gesprekken in de bijbehorende systemen en pakt diverse bijbehorende werkzaamheden op.
Functie-eisen
Je kunt je inleven in de situatie van de klant, bent communicatief vaardig en flexibel. Flexibiliteit wordt gezocht in werktijden, maar ook in snel kunnen schakelen tussen opdrachtgevers en de vragen van de klanten. Ervaring met telefonische klantenservice en social media is een pré. Is jouw interesse gewekt? Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Mandy Weggen via telefoonnummer 0570-662640 of stuur een e-mail naar mandy.weggen@adecco.nl.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Deventer, telefoonnummer (0570) 66 26 40. Referentienummer van deze vacature: 044201806006.
Jouw nieuwe werkgever is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening over de hele wereld. Het team waarin jij komt te werken is flexibel, gedreven, sociaal en klantgericht. De bedrijfscultuur is informeel en gezamenlijk streef je hetzelfde doel na.Wat kun jij van Adecco verwachten?* Marktconform salaris* Onregelmatigheidstoeslagen* Flexibel rooster, gezamenlijk in te plannen en 6 weken van te voren bekend* Reiskostenregeling (goede bereikbaarheid met eigen en openbaar vervoer)* Opbouw vakantiedagen* 8% vakantietoeslag* Iedere woensdag je salaris gestort* Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds * Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)
Functieomschrijving
Wil jij graag de schakel zijn tussen klanten en diverse opdrachtevers? Vind jij het leuk als geen dag hetzelfde is? Lees dan nu verder en ontdek deze interessante vacature!Als medewerker service center ben jij de telefoniste voor diverse opdrachtgevers van jouw werkgever! Kortom eerste aanspreekpunt voor veel diverse bedrijven, waardoor jouw dag altijd anders zal zijn. De type opdrachtgevers zijn onder andere: verzekeringen, energiebedrijven, zorginstellingen, autodealers en woningbouwverenigingen. Op een werkdag ben je bezig met diverse vraagstukken van klanten, hierdoor ben je steeds bezig met het helder krijgen van de om zo een goed advies uit te kunnen brengen. Je noteert alle gesprekken in de bijbehorende systemen en pakt diverse bijbehorende werkzaamheden op.
Functie-eisen
Je kunt je inleven in de situatie van de klant, bent communicatief vaardig en flexibel. Flexibiliteit wordt gezocht in werktijden, maar ook in snel kunnen schakelen tussen opdrachtgevers en de vragen van de klanten. Ervaring met telefonische klantenservice en social media is een pré. Is jouw interesse gewekt? Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Mandy Weggen via telefoonnummer 0570-662640 of stuur een e-mail naar mandy.weggen@adecco.nl.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Deventer, telefoonnummer (0570) 66 26 40. Referentienummer van deze vacature: 044201806006.