ID: 8775
Advertentie ID: #8775 is verwijderd van uw verlanglijst.
Tijdelijke Administratieve (HR) Medewerker (24 uur)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een grote logistieke dienstverlener. Tot haar klanten behoren o.a. grote en kleine fabrikanten, operators, retailers, verzekeraars, distributeurs en webshops. Het is een groeiende onderneming die op alle afdelingen een sterke klantfocus heeft. De werkomgeving is er zeer dynamisch, teamwork staat centraal.
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke administratief (HR) medewerker die graag voor ongeveer 24 uur aan de slag wil in de periode van 23 april a.s. tot ongeveer 1 juni a.s. in verband met vakantiewaarneming. Jij houdt je bezig met de urenregistratie van je collegas, de facturatie en tot slot de werving & de selectie van nieuwe collegas. Als administratief (HR) medewerker fungeer je als aanspreekpunt bij HR gerelateerde vragen van de medewerkers/collegas en ben je contactpersoon voor externe organisaties zoals uitzendbureaus om de invulling van openstaande vacatures te continueren
Functie-eisen
Indien jij het liefst snel aan de slag gaat als administratief (HR)medewerker beschik je minimaal over:
- Mbo+ werk- en denkniveau - Goede beheersing van de Nederlandse taal - 0,5 - 1 jaar relevante werkervaring
Jij hebt natuurlijk géén vakantieplannen tussen 23 april a.s. tot ongeveer 1 juni, want jij gaat wellicht daarna van een heerlijke vakantie genieten.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een functie voor 24 uur, waarbij maandag een vaste werkdag (8 uur) is. Overige dagen zijn in overleg te bepalen. Halve dagen zijn ook bespreekbaar. Zie jij dit helemaal zitten, bel, mail, WhatsApp of kom bij ons langs! Wij komen graag met je in contact.
Onze opdrachtgever is een grote logistieke dienstverlener. Tot haar klanten behoren o.a. grote en kleine fabrikanten, operators, retailers, verzekeraars, distributeurs en webshops. Het is een groeiende onderneming die op alle afdelingen een sterke klantfocus heeft. De werkomgeving is er zeer dynamisch, teamwork staat centraal.
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke administratief (HR) medewerker die graag voor ongeveer 24 uur aan de slag wil in de periode van 23 april a.s. tot ongeveer 1 juni a.s. in verband met vakantiewaarneming. Jij houdt je bezig met de urenregistratie van je collegas, de facturatie en tot slot de werving & de selectie van nieuwe collegas. Als administratief (HR) medewerker fungeer je als aanspreekpunt bij HR gerelateerde vragen van de medewerkers/collegas en ben je contactpersoon voor externe organisaties zoals uitzendbureaus om de invulling van openstaande vacatures te continueren
Functie-eisen
Indien jij het liefst snel aan de slag gaat als administratief (HR)medewerker beschik je minimaal over:
- Mbo+ werk- en denkniveau - Goede beheersing van de Nederlandse taal - 0,5 - 1 jaar relevante werkervaring
Jij hebt natuurlijk géén vakantieplannen tussen 23 april a.s. tot ongeveer 1 juni, want jij gaat wellicht daarna van een heerlijke vakantie genieten.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een functie voor 24 uur, waarbij maandag een vaste werkdag (8 uur) is. Overige dagen zijn in overleg te bepalen. Halve dagen zijn ook bespreekbaar. Zie jij dit helemaal zitten, bel, mail, WhatsApp of kom bij ons langs! Wij komen graag met je in contact.