ID: 6569
Medewerker service contact center in Alphen aan den Rijn
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een internationale organisatie die huishoudelijke apparatuur produceert.
Functieomschrijving
Voor onze opdrachtgever in Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar een ervaren medewerker service contact center. Jouw dagelijkse taken bestaan uit het volgende:
Daarnaast verkoop je telefonisch accessoires, verzekeringen en reparaties buiten garantie. Je lost eventuele conflictsituaties met klanten op. Je zorgt voor het inplannen/wijzigen en annuleren van huisbezoeken van technici. Zo nodig verwijs klanten met klachten en vragen door naar andere afdelingen. Je neemt deel aan trainingen, coaching, werkoverleg en gesprekken over projectverbeteringen van de serviceverlening aan klanten.
Functie-eisen
Je bent accuraat, proactief, oplossingsgericht, je hebt overtuigingskracht en doorzettingsvermogen. Dit kan je aan de hand van voorbeelden ook duidelijk maken. Je bent minimaal 32 - 40 uur per week beschikbaar tussen 08:00 en 17:00 uur. Er zal gewerkt worden in flexibele diensten.
Arbeidsvoorwaarden
Je start salaris bedraagt € 10,21 bruto per uur. Laat jij zien dat je commercieel genoeg bent en heb je de training goed doorstaan dan is er een mogelijkheid tot salaris verhoging. Na de uitzendperiode via Luba bestaat er een mogelijkheid om vast in dienst te komen bij de opdrachtgever.
Onze opdrachtgever is een internationale organisatie die huishoudelijke apparatuur produceert.
Functieomschrijving
Voor onze opdrachtgever in Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar een ervaren medewerker service contact center. Jouw dagelijkse taken bestaan uit het volgende:
- Je gaat storingen die door klanten via telefoon en email worden aangemeld verwerken.
- Op verzoek van klanten verstrek je informatie over o.a. reparatievoorwaarden, garantievoorwaarden, tarieven etc.
- Dan maakt je de juiste klachtanalyse. Je zorgt voor een correct omschreven klachtmelding en de juiste klant en productgegevens.
- Je bepaalt de prioriteit van de storingsmelding.
Daarnaast verkoop je telefonisch accessoires, verzekeringen en reparaties buiten garantie. Je lost eventuele conflictsituaties met klanten op. Je zorgt voor het inplannen/wijzigen en annuleren van huisbezoeken van technici. Zo nodig verwijs klanten met klachten en vragen door naar andere afdelingen. Je neemt deel aan trainingen, coaching, werkoverleg en gesprekken over projectverbeteringen van de serviceverlening aan klanten.
Functie-eisen
- Je beschikt over een mbo/hbo werk-/denkniveau
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en een servicegerichte en commerciële instelling
Je bent accuraat, proactief, oplossingsgericht, je hebt overtuigingskracht en doorzettingsvermogen. Dit kan je aan de hand van voorbeelden ook duidelijk maken. Je bent minimaal 32 - 40 uur per week beschikbaar tussen 08:00 en 17:00 uur. Er zal gewerkt worden in flexibele diensten.
Arbeidsvoorwaarden
Je start salaris bedraagt € 10,21 bruto per uur. Laat jij zien dat je commercieel genoeg bent en heb je de training goed doorstaan dan is er een mogelijkheid tot salaris verhoging. Na de uitzendperiode via Luba bestaat er een mogelijkheid om vast in dienst te komen bij de opdrachtgever.