ID: 9251
Projectsecretaris Ontwikkeling
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
UItzendbureau
Functieomschrijving
Voor Lelystad Airport zijn we op zoek naar een Projectsecretaris Ontwikkeling voor 12 uur per week van 16-4 t/m 8-8 met de optie van een verlenging voor 2x 4maanden
Functieomschrijving: In verband met ontwikkelingen op het gebied van de uitbreiding van Lelystad Airport moet een aantal taken tijdelijk opgevangen worden. Een deel van de werkzaamheden bestaat uit het zelfstandig dan wel in afstemming met de programmamanager voorbereiden en/of deelnemen in diverse lokale en regionale overleggen over de luchthaven en overleggen over gerelateerde themas, plus de daarbij behorende afstemming, verslaglegging en voortgangsbewaking. In de overleggen worden belangen samengebracht en afgewogen en zo nodig vertaald in adviezen en voorstellen voor het (regionale) bestuurlijk overleg. Ook het op aanvraag organiseren van werkbezoeken en het afhandelen van correspondentie behoren tot het takenpakket.
Het takenpakket zal in overleg met de programmamanager luchthaven en de collegas nader ingevuld worden. Er is op dit moment veel te doen in de genoemde dossiers.
In het hele traject adviseer en ondersteun je in afstemming met de programmamanager intern het bestuur en ben je op onderscheiden onderwerpen het aanspreekpunt voor de extern betrokken partners. Je werkt intensief samen met de collegas in het organisatie brede Luchthaventeam en met externe partners.
Heb je interesse in deze vacature en herken je jezelf in de functieomschrijving stuur dan je cv waarin je aantoonbaar kennis van de luchtvaartwet en/of de wet ruimtelijke Ordening aantoont door werkervaring of opleiding en aantoonbare werkervaring binnen een boven lokaal samenwerkingsverband en een motivatie van max. 1 A4 waarin je aangeeft waarom je geschikt bent voor deze functie en voldoet aan de competenties door middle van voorbeelden.
Reageer voor 15 april naar almere@ inperson.nl of bel voor meer informatie met Sabrina Schenk/Anja ten Hoeve op 036-7505858
Functie-eisen
Je beschikt over
Minimaal een WO-opleiding;
Kennis en ervaring op het gebied van omgevingsmanagement en luchthavenontwikkeling, van de wetgeving, het maatschappelijk en politiek krachtenveld op de betreffende beleidsgebieden, beleidsontwikkelingen; of je kunt je deze kennis snel eigen maken;
Ervaring met voorbereiding van advisering binnen een overheidsinstantie;
Ervaring in lokale en regionale netwerken.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0790000264
UItzendbureau
Functieomschrijving
Voor Lelystad Airport zijn we op zoek naar een Projectsecretaris Ontwikkeling voor 12 uur per week van 16-4 t/m 8-8 met de optie van een verlenging voor 2x 4maanden
Functieomschrijving: In verband met ontwikkelingen op het gebied van de uitbreiding van Lelystad Airport moet een aantal taken tijdelijk opgevangen worden. Een deel van de werkzaamheden bestaat uit het zelfstandig dan wel in afstemming met de programmamanager voorbereiden en/of deelnemen in diverse lokale en regionale overleggen over de luchthaven en overleggen over gerelateerde themas, plus de daarbij behorende afstemming, verslaglegging en voortgangsbewaking. In de overleggen worden belangen samengebracht en afgewogen en zo nodig vertaald in adviezen en voorstellen voor het (regionale) bestuurlijk overleg. Ook het op aanvraag organiseren van werkbezoeken en het afhandelen van correspondentie behoren tot het takenpakket.
Het takenpakket zal in overleg met de programmamanager luchthaven en de collegas nader ingevuld worden. Er is op dit moment veel te doen in de genoemde dossiers.
In het hele traject adviseer en ondersteun je in afstemming met de programmamanager intern het bestuur en ben je op onderscheiden onderwerpen het aanspreekpunt voor de extern betrokken partners. Je werkt intensief samen met de collegas in het organisatie brede Luchthaventeam en met externe partners.
Heb je interesse in deze vacature en herken je jezelf in de functieomschrijving stuur dan je cv waarin je aantoonbaar kennis van de luchtvaartwet en/of de wet ruimtelijke Ordening aantoont door werkervaring of opleiding en aantoonbare werkervaring binnen een boven lokaal samenwerkingsverband en een motivatie van max. 1 A4 waarin je aangeeft waarom je geschikt bent voor deze functie en voldoet aan de competenties door middle van voorbeelden.
Reageer voor 15 april naar almere@ inperson.nl of bel voor meer informatie met Sabrina Schenk/Anja ten Hoeve op 036-7505858
Functie-eisen
Je beschikt over
Minimaal een WO-opleiding;
Kennis en ervaring op het gebied van omgevingsmanagement en luchthavenontwikkeling, van de wetgeving, het maatschappelijk en politiek krachtenveld op de betreffende beleidsgebieden, beleidsontwikkelingen; of je kunt je deze kennis snel eigen maken;
Ervaring met voorbereiding van advisering binnen een overheidsinstantie;
Ervaring in lokale en regionale netwerken.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0790000264